Godziny pracy i kontakt:

Pon. – Pt.: 7:00 – 22:00
Sob. – Niedz.: 9:00 – 15.00

Image Alt
Professional massage therapist

Treningi personalne

Terapist

Maja Jackob

Welcome to a true oasis we designed especially for you. Here you’ll find absolutely everything you’ll need to present your health, spa or beauty oriented business the modern way.

Holistic Sport Clinic

Trening personalny

Zdrowie

Trening siłowy nie tylko pozwala utrzymać wymarzoną sylwetkę ale przekłada się także bezpośrednio na nasze zdrowie. Dzięki odpowiednim treningom pod okiem trenera jesteśmy w stanie zminimalizować ryzyko zwichnięć.

Sylwetka

Dzięki treningom poprawia się wygląd naszej sylwetki, skóra jest elastyczna i jędrna, a pierwsze efekty możemy zauważyć już po 4-6 tygodniach!

Opieka trenera

Profesjonalna opieka trenera, który nauczy Cię jak wykonywać poprawnie ćwiczenia oraz korzystać z maszyn. Pamiętaj, że każdy kiedyś zaczynał.

Redukcja stresu

Dzięki podniesieniu poziomu endorfin w naszym organizmie trening redukuje stres, a także przyczynia się do poprawy naszego nastroju.

Endorfiny

Trening siłowy podnosi poziom endorfin, które odpowiadają za nasz nastrój. Ponadto pełni funkcję antydepresantu, pomaga w walce z bezsennością.

Obniża cholesterol

Trening przyczynia się do obniżania złego cholesterolu, który przyczynia się do chorób układu krążeniowych m.in. miażdżycy.

Dla kogo?

Trening jest skierowany do każdej osoby niezależnie od wieku. Rozpocząć swoją przygodę z siłownią można zawsze – szczególnie u nas. Rozbudowaliśmy treningi personalne aż do 8 kategorii tak aby każdy klient mógł dopasować go do swoich oczekiwań.

Przeciwskazania

Jeżeli zastanawiasz się czy możesz rozpocząć przygodę z siłownią, a nie wiesz jakie są przeciwwskazania – zapraszamy na konsultacje. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i dopiero po głębokim wywiadzie dobieramy odpowiednie ćwiczenia. Jednak jeśli chciałbyś dowiedzieć się jakie są przeciwwskazania zanim nas odwiedzisz, to są to m.in.:

  • niektóre choroby układu sercowo–naczyniowego,
  • niewyleczone kontuzje narządu ruchu,
  • niektóre choroby układu oddechowego,
  • infekcje,
  • schorzenia narządu ruchu uniemożliwiające przyjmowanie obciążeń.

Najczęściej zadawane pytania

Jak się przygotować do treningu?

Przed przystąpieniem do treningu należy wykonać badania krwi i moczu, a także odbyć konsultacje z trenerem, który ułoży odpowiedni trening z obciążeniami i ćwiczeniami dopasowanymi do potrzeb i możliwości klienta.

Pytanie 2

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pytanie 3

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Pytanie 4

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Translate »