Treningi medyczne

Agnieszka Roszkiewicz

Bio - opis

Trening medyczny

Trening medyczny łączy elementy treningu personalnego oraz fizjoterapii i przeznaczony jest dla wszystkich, niezależnie od wieku. Dzięki wiedzy z zakresu fizjologii i funkcjonowania ludzkiego ciała trener potrafi odpowiednio dobrać trening dla osób po przebytych urazach, operacjach, z zaburzeniami wad postawy czy dysfunkcjami aparatu słuchu.

Trener (terapeuta ruchowy, trener terapeutyczny) wykwalifikowany do prowadzenia tego rodzaju treningów posiada niezbędną wiedzę dot. fizjologii i funkcjonowania ludzkiego ciała. Głównym zadaniem treningu medycznego jest budowanie świadomości własnego ciała, nauka prawidłowych wzorców ruchowych, korekta błędów, a przede wszystkim eliminacja dolegliwości bólowych i fizjoprofilaktyka.

Zalety treningu medycznego

• Niwelowanie dolegliwości bólowych,
  • odbudowa funkcji stawów, więzadeł, ścięgien i chrząstek,
  • poprawa możliwości fizycznych organizmu,
  • korekta wad postawy.

Jak się przygotować do treningu?
  • Zjedz wcześniej lekkostrawny posiłek (najlepiej z węglowodanami), ale nie najadaj się się bezpośrednio przed treningiem,
  • zabierz strój sportowy na zmianę,
  • zabierz czyste obuwie sportowe na zmianę,
  • zabierz ręcznik, aby wziąć prysznic po treningu,
  • przygotuj dobry humor i dużą dawkę motywacji!

Zainteresowany?