Godziny pracy i kontakt:

Pon. – Pt.: 7:00 – 22:00
Sob. – Niedz.: 9:00 – 15.00

Image Alt
Holistic Sport Clinic

Treningi dla kobiet w ciąży

Trener personalny

Agnieszka Roszkiewicz

Bio - opis

Holistic Sport Clinic

Trening dla kobiet w ciąży

Niektóre kobiety decydują się nie przerywać treningów i kontynuować je także podczas ciąży. To o czym należy pamiętać to przede wszystkim fakt, że nie należy forsować swojego ciała, słuchać go oraz odpowiednio dobrać trening do aktualnego stanu. Nie należy wykonywać ćwiczeń jeżeli Twoje ciało na to nie pozwala, nie wolno obciążać ani napinać brzucha.

I TRYMESTR

Tylko i wyłącznie po uprzedniej konsultacji z lekarzem i trenerem. Trening w I trymestrze powinien być najmniej intensywny, tak aby puls nie przekraczał 140 uderzeń na minutę. Czas trwania takiego treningu to 30-60 minut w zależności od Twoich możliwości.

II TRYMESTR

W drugim trymestrze do ćwiczeń można dołączyć wzmacnianie mięśni dna miednicy, które przyczynią się do poprawienia trzymania moczu.

III TRYMESTR

Kiedy już brzuch jest spory i utrudnia wykonywanie niektórych ćwiczeń – jest to czas, w którym najlepiej zadbać o ćwiczenia oddechowe oraz rozluźniające. Szczególnie wskazane są te wykonywane na piłce.

Trening dla kobiet w ciąży

Korzyści

Tylko i wyłącznie po uprzedniej konsultacji z lekarzem i trenerem. Trening w I trymestrze powinien być najmniej intensywny, tak aby puls nie przekraczał 140 uderzeń na minutę. Czas trwania takiego treningu to 30-60 minut w zależności od Twoich możliwości.

Trening dla kobiet w ciąży

Przeciwskazania

W drugim trymestrze do ćwiczeń można dołączyć wzmacnianie mięśni dna miednicy, które przyczynią się do poprawienia trzymania moczu.

Trening dla kobiet w ciąży

Najczęściej zadawane pytania

Jak się przygotować do treningu?

Przed przystąpieniem do treningu należy wykonać badania krwi i moczu, a także odbyć konsultacje z trenerem, który ułoży odpowiedni trening z obciążeniami i ćwiczeniami dopasowanymi do potrzeb i możliwości klienta.

Pytanie 2

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Translate »