Godziny pracy i kontakt:

Pon. – Pt.: 7:00 – 22:00
Sob. – Niedz.: 9:00 – 15.00

Image Alt
Holistic Sport Clinic

Treningi dla kobiet w ciąży

Holistic Sport Clinic

Trening dla kobiet w ciąży

Aktywność treningowa podczas prawidłowej, niepowikłanej ciąży jest całkowicie bezpieczna, a odpowiednio dobrane ćwiczenia pozytywnie wpływają na cały organizm. Kobiety, które zdecydowały się trenować w ciąży lepiej radzą sobie z przebiegiem porodu i szybciej wracają do formy sprzed ciąży. Dzięki systematycznej aktywności poprawisz funkcjonowanie układu krążenia i oddechowego, dzięki którym łatwiej poradzisz sobie z ogólnym wysiłkiem podczas ciąży, a także podczas samego porodu.

Holistic Sport Clinic

Zalety treningu dla kobiet w ciąży

Przygotowanie

Przygotowanie fizyczne do wysiłku w trakcie porodu, a także przeciwdziałanie powstawaniu rozstępów

Niwelacja

Niwelacja bólu pleców, a także obrzęków

Przyśpieszenie

Przyspieszenie przemiany materii

Poprawa

Poprawa funkcjonowania układu krążenia i układu oddechowego

Newstletter

Zapisz się do naszego newsletter'a i bądź na bieżąco z informacjami od Holistic Sport Clinic.

Trening dla kobiet w ciąży

Korzyści

W ciąży należy trenować bezpiecznie i najlepiej pod opieką specjalisty. W zależności od etapu ciąży oraz ogólnego samopoczucia przyszłej mamy, wykonywane ćwiczenia będą się różniły intensywnością. Trening w I trymestrze można rozpocząć tylko i wyłącznie po wcześniejszej konsultacji z lekarzem i trenerem. Trening w I trymestrze powinien być najmniej intensywny, tak aby puls nie przekraczał 140 uderzeń na minutę. Czas trwania takiego treningu to 30-60 minut w zależności od indywidualnych możliwości. W drugim trymestrze do ogólnych ćwiczeń można dołączyć te, które będą wpływały na wzmocnienie dna miednicy. Trening w III trymestrze, kiedy brzuszek jest już spory i utrudnia wykonywanie niektórych ćwiczeń, to czas, w którym najlepiej wykonywać ćwiczenia oddechowe oraz rozluźniające. 

Trening dla kobiet w ciąży

Najczęściej zadawane pytania

Jak się przygotować do treningu?

Przed przystąpieniem do treningu należy wykonać badania krwi i moczu, a także odbyć konsultacje z trenerem, który ułoży odpowiedni trening z obciążeniami i ćwiczeniami dopasowanymi do potrzeb i możliwości klienta.

Pytanie 2

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Trener personalny

Agnieszka Roszkiewicz

Bio - opis

Zainteresowany?

Tłumacz »