Treningi funkcjonalne

Trening funkcjonalny dzięki intensywnym ćwiczeniom wzmacnia całe ciało bez widocznej rozbudowy mięśni. Przeznaczony jest dla każdej osoby, bez względu na wiek oraz stopień zaawansowania. Składa się z ćwiczeń naśladujących ruchy wykonywane przez nas w codziennym życiu, które wykonywane są w seriach trwających 45 lub 90 sekund. Jedna seria to jedno ćwiczenie, które wykonujemy jak najszybciej, a następnie przechodzimy do kolejnego.

Na czym polega?

Podczas treningu naśladujemy ruchy codziennych obowiązków, pozwala to wzmocnić, poprawić postawę i ogólną koordynację całego ciała. Trenowanie regularne wpływa na to, że wykonywanie codziennych czynności nie będzie już aż tak męczące, a ruchy staną się płynne. Ponadto trening funkcjonalny sprawdza się świetnie jako forma rehabilitacji zniekształconych wzorców ruchowych. Siedzący styl życia powoduje, że nasze wzorce ruchowe ulegają zniekształceniu co wpływa na całą naszą postawę ciała powodując ból pleców i stawów. Decydując się na trening funkcjonalny wzmocnisz wszystkie mięśnie odpowiedzialne za utrzymywanie prawidłowej postawy, a nie tylko konkretną część.

zalety treningu funkcjonalnego

Poprawa koordynacji ruchowej

Zmniejszenie ryzyka nadwyrężenia stawów i mięśni

Przyczynia się do utrzymania prawidłowej postawy ciała, przez angażowanie mięśni głębokich

Zapisz się na pierwszy trening funkcjonalny!

Poczuj niesamowite korzyści treningu funkcjonalnego. Popraw swoją sprawność, zdrowie i jakość życia.