Godziny pracy i kontakt:

Pon. – Pt.: 7:00 – 22:00
Sob. – Niedz.: 9:00 – 15.00

Image Alt
Holistic Sport Clinic

Treningi EMS

Trener personalny

Agnieszka Roszkiewicz

Bio – opis

Co to jest?

Trening EMS

Trening EMS (Electrical Muscle Stimulation) polega na elektrostymulacji mięśni. W naszym studio, od samego początku, korzystamy z  renomowanego sprzętu Miha Bodytec. Dzięki elektrostymulacji mięśni, proste ćwiczenia stają się efektywniejsze, a sam 20 minutowy trening jest wart tyle samo co 3h na siłowni! Na początku trenujemy 1 raz w tygodniu. Dla osób zaznajomionych z tą metodą i chcących osiągnąć więcej, możemy zwiększyć częstotliwość i trenować co 4 dni. Zawsze przed pierwszym treningiem dokonujemy analizy składu ciała na analizatorze InBody 270. Zestaw ćwiczeń dobieramy indywidualnie, adekwatnie do określonych przez Klienta celów.

Trening EMS wykonuje się w specjalnym ubraniu i kombinezonie wyposażonym w wewnętrzne elektrody.  Na ręce, uda i pośladki zakładamy opaski, które wysyłają do mięśni impulsy, powodując ich stymulację. Impulsy docierają do mięśni głębokich, dzięki temu aktywują większą ilość włókien niż zwykły trening. Dzięki prądom EMS efektywność wykonywanych ćwiczeń widocznie wzrasta. Trening jest w pełni bezpieczny, polecany zwłaszcza dla osób, które cierpią na różnego rodzaju dolegliwości bólowe i nie mogą obciążać stawów.

Trening EMS

Korzyści

  • Aktywuje więcej ilości włókien niż klasyczny trening,
  • trening EMS 20 min odpowiada 3h na siłowni,
  • idealny trening dla osób po kontuzjach, 
  • przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej
  • przyspiesza budowę masy mięśniowej,
  • przyczynia się do redukcji cellulitu,
  • szybsza regeneracja organizmu po kontuzjach
  • wytwarzanie endorfin,
  • zmniejsza bolesności potreningowe.
Trening EMS

Przeciwskazania

  • Epilepsja,
  • gruźlica,
  • nadciśnienie tętnicze,  
  • ostre zakażenia bakteryjne i wirusowe,
  • osoby, u których stwierdzono chorobę nowotworową, 
  • kobiety w ciąży,
  • przepuklina pachwinowa, przepuklina jamy brzusznej,
  • przewlekłe stany zapalne,
  • rozrusznik serca, 
  • stany gorączkowe,
  • zaburzenia krążenia krwi,
  • choroby neurologiczne
  • cukrzyca.
Trening EMS

Najczęściej zadawane pytania

Jak przygotować się do treningu?

Trening EMS przygotowaniem nie różni się niczym w porównaniu do klasycznego treningu na siłowni. Należy zabrać ze sobą ręcznik i akcesoria do mycia oraz woda. Mimo, że trening EMS jest krótszy do normalnego, bo trwa tylko 20 min jest równie wymagający. W kwestii stroju należy ubrać się tak, aby ubranie umożliwiał swobodne przepuszczane impulsów elektrycznych. Sam trening składa się z trzech etapów. Pierwszy etap to rozgrzewka, podczas której ciało przyzwyczajane jest do wysiłku oraz impulsu elektrycznego. Drugim etapem jest trening właściwy pod okiem trenera, który indywidualnie dobiera parametry oraz intensywność ćwiczeń. Ostatnim etapem treningu jest tzw. tryb masażu, podczas którego rozluźnione zostają mięśnie przez ok 2-3 min.

Zainteresowany?

Translate »