Treningi medyczne

Trening medyczny

Trening medyczny to połączenie treningu personalnego oraz fizjoterapii przeznaczony jest dla każdej osoby, niezależnie od wieku. Dzięki wiedzy z zakresu fizjologii i funkcjonowania ludzkiego ciała trener terapeutyczny potrafi odpowiednio dobrać trening dla osób po przebytych urazach, operacjach, z zaburzeniami wad postawy czy dysfunkcjami aparatu słuchu.

Korzyści płynące z treningu to przede wszystkim zmiana jakości życia, dzięki pracy nad kondycją oraz powrotem do pełnej sprawności fizycznej.

Pozostałe korzyści:

• niwelowanie dolegliwości bólowych,
  • poprawa postawy ciała oraz korekta wad postawy,
  • odbudowa funkcji stawów, więzadeł, ścięgien i chrząstek.
Trening medyczny

Jak wyglądają pierwsze zajęcia?

Pierwsze zajęcia rozpoczynają się od wywiadu dot. ograniczeń i możliwości osoby trenującej, przebytych kontuzji, a także wszelkich dolegliwości łącznie z analizą wyników badań. Następnie trener indywidualnie dobiera ćwiczenia oraz odpowiednie obciążenie.

Kim jest trener medyczny?

Trener medyczny (terapeuta ruchowy, trener terapeutyczny) w odróżnieniu od trenera personalnego posiada niezbędną wiedzę dot. fizjologii i funkcjonowania ludzkiego ciała.